Toate calatoriile noastre au fost frumoase indiferent daca au fost pregatite sau nu. Ne place sa vizitam, sa ne plimbam, sa lenevim la soare, apoi sa ne desfatam papilele gustative cu delicatesele zonei in care aterizam. Eu, ador sa plec in „excursie” cu ai mei si sa-mi incarc bateriile pentru ca fiecare „iesire” este speciala, chiar daca e si pana-n parc.  Fetele iubesc muzeele, plaja, baia in mare si mancarea buna. Iar noua ne place TOT! 

In urma cu doua saptamani ne-am bucurat toti patru de un oras minunat, Barcelona. Seara plangeam de dureri de picioare, mai ales eu, dar durerea era una placuta pentru ca o capatasem de la plimbare… Pe nerasuflate si avizi sa vedem cat mai mult, am „digerat” fiecare coltisor intalnit, fiecare cladire sau muzeu, piatra sau scoica din drum. Pana si pescarusii pareau mai frumosi, iar de papagali, ce sa va spun? Stateau la taclale alaturi de porumbei, iar cand ma apropiam… zburau spre disperarea mea, zadarnicindu-mi multe incercari de a-i surprinde-n poza. Pana la urma am prins vreo doi ametiti, spre fericirea mea si a prietenilor de pe Facebook :).

Ce am facut eu la Barcelona? Am fost micul japonez. Adica toata ziua am facut fotografii, poate prea multe, pe care abia astept sa le printez ca sa ma pot bucura de ele. 

IMG_2118

incercand sa ma „integrez” la Muzeul figurilor de ceara 

IMG_2055

Daca nu treci pe la Sagrada Famiglia, cica, n-ai fost la Barcelona 

IMG_2097

Iubesc marea, iubesc portul, asa ca le-am vizitat in fiecare zi…

IMG_2233

Am dansat alaturi de spaniolii galagiosi la fiecare colt de strada 🙂 

IMG_2043

Si… din nou Gaudi 🙂