Etichete

, , ,

Cred că am mai spus că vreau ca Grupul “Fă ceva minunat pentru tine, ACUM!” să fie o redacție a știrilor bune, un loc în care să putem citi poveștile celor care au reușit să facă lucruri minunate pentru ei. Și ce poate fi mai potrivit pentru o zi de sărbătoare, decât o poveste a unui vis frumos transpus în realitate.

În categoria asta intră și povestea unei tinere domnițe, fină și delicată ca o zână bună care, deși arată ca o prințesă și pare oarecum fragilă, știe clar ce vrea să facă pe lumea asta. Numele ei este Sigrid Vivien Ștefan. Numele îmi amintește de personajul din “Torente”, cartea scrisă de Marie Anne Desmarest despre o tulburătoare poveste de dragoste. Și culmea, de acolo-i și vine numele.

Sigrid Vivien Ștefan

Fata asta frumoasă are un proiect de suflet cu un nume cool, cel puțin așa-mi sună mie – CREMOOZA.

Cremooza-i cool, girl 😉. De ce? Pentru că e făcută din pasiune cu pasiune.

Credeți-mă, este încântătoare strălucirea acestui sentiment din privirea unui om.

Pasionată de frumusețe din copilărie, Sigrid Vivien lucrează în domeniul pe care-l adoră de vreo 10 ani, dar de puțin timp a lansat un boutique online unde ne prezintă produse potrivite pentru rutina noastră zilnică, produse alese cu grijă și testate cu rigurozitate. Până aici, nimic spectaculos – o afacere frumoasă în domeniul frumuseții. Spectaculoasă este însă energia ei și încrederea că poate să facă lucruri minunate pe piața de beauty de la noi.

Trebuie să recunosc că întâlnirea cu Sigrid Vivien mi-a dăruit o stare de bine și de încredere că tinerii știu să-și facă viața mai frumoasă. Am simțit în fiecare moment că persoana din fața mea iubește fiecare produs pe care-l recomandă, ea testându-l pe fiecare în parte și am adorat felul în care-mi povestea despre alegerea de care este atât de încântată.

Tânăra licențiată în drept a realizat că e musai să-și urmeze pasiunea și a făcut o serie de cursuri de cosmetică și make-up, extensii de gene și alte specializări într-ale frumuseții și uite așa a deschis un salon la Târgu Mureș, iar mai apoi, după pandemie, a apărut și Cremooza.

Pare că nimic nu o sperie și nu-i este dificil, așa că nu avea cum să nu mă uimească o așa determinare.

De la început a știut că nu este ușor să se aventureze într-o afacere așa că a ales CALITATEA pentru a nu da greș: produse vegane și naturale, ingrediente și ambalaje de top, formule cu rezultate vizibile.

Dacă vreți să faceți cunoștință cu o tânără neînfricată și încrezătoare în pasiunea ei, urmăriți https://www.facebook.com/cremooza, eu cred că merită.

Toate fotografiile aparțin paginii Cremooza. ✨